martes, 17 de enero de 2012

GOOGLE ANALYTICS – Hasteko lau ideia nagusi

Urte barriagaz batera Google Analytics ziurtagiria lortzeko bidean ikastaroa hasi dot Eutokian. Irakasle Iñaki Gorostiza (@hello_google) eta Asier Barainka (@abarainka) izango doguz.  Blog honetan, zapatutik zapatura ikasitakoaren laburpena egiten ahaleginduko naz.



Lehenengo ikasgaia
  • Ia zeregin guztietan lez, helburua definitzea edo hobeto esanda, helburu neurgarria definitzea, izan behar da egin beharreko lehenengo gauzetako bat.
  • Garrantzitsua da horretarako, aztergaia daukaguna eta bere ingurua ondo ezagutzea.

Kuriositatea
Gif gardenak jasotzen ditu google-k gure webgunetik eta hor bidaltzen zaio aztertu beharreko informazioa. Horretarako jarraipen kodea sortu behar da eta kode horri esker eratuko dira gif gardenak. Gaur egun kode asinkronoa erabilten da; web orriaren funtzionamendua jarraipen kodetik independientea da.

Kodez kode
  • GA-k (Google Analytics) jarraipen kodea (javascript) derrigorra dauka, webgunearen orri guztiek izan behar dute.
  • Googlen diru-iturri nagusia gure informazioa da. Baina ez du norbanakoaren informazioa gordetzen (izen-abizen, adin, bizileku, ... etabarra). Bisitak dira aztergai.
  • Cookiak ezabatu edo blokeatuta, bisita bakarrik hartzen da aintzat.
  • Javascript kodea blokeatzen bada, GA ez du ezer aztertuko.
  • Katxeatuta webgunera badoa, bardin da, kodeak bardin bidaliko du informazioa
  • Javascript-ak errorea itzultzen badu webgunea kargatzean, bisita ez da aintzat hartuko.

Aztergaia
  • Balore absolutoak ez dira aztertzen, tendentziak baino. Informazioaren %100 ez du bermatzen GA-k.
  • GA-k ez ditu enpresaren datuak konpartitzen, baimendu ezkero webgunearen publikoarenak bakarrik alkarbanatzen ditu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario